«El meló d’alger era el més barat que teníem i el quilo ara ja passa de l’euro»

0
18

Igual que tothom. Aquí tots juguem al mateix equip i hem de pagar com tothom. No hi ha cap diferència entre nosaltres i els consumidors. La clientela fa molts comentaris sobre l?encariment de preus? El 99% de la gent ho comenta. A la parada et diuen que tot és més car que abans i tu què els diràs? Si és que tenen tota la raó! Han notat algun canvi als hàbits de compra o substitució de productes? Algú compra menys i es queixa més, però hi ha hagut pocs canvis. Quins són els productes de fruita i verdura que s’han encarit més? No hi ha cap excepció. Tot, tot és més car que fa un any. No hi ha res de barat. El meló d’Alger era el més barat que teníem i el quilo ara ja passa de l’euro. Però la culpa que tot sigui més car no és de la gent, que fa el pot per arribar a final de mes. Han tingut marge per evitar repercutir l’increment del consumidor? Jo no hi puc fer res. Si ho compro més car he de vendre’l més car. Com dic la culpa no és meva i evidentment tampoc no és del consumidor.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here