El Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa mantenen la pressió a les entitats bancàries del territori per evitar la discriminació dels serveis que ofereixen a la gent gran. En el marc de la darrera trobada, celebrada a la Delegació del Govern a la Catalunya Central a Manresa, els representants de l’ens comarcal i del consistori manresà, acompanyats dels membres dels Consells de les Persones Majors del Bages i de Manresa, han traslladat les últimes demandes. La consellera de l’Àrea d’Atenció Social Especialitzada del Consell Comarcal del Bages, Eulàlia Sardà, ha explicat que «hem demanat a les entitats bancàries que es redueixin les comissions a les entitats socials i sense ànim de lucre, que es faci efectiu el desplegament de nous caixers automàtics als barris i que es millori l?atenció a la gent gran». Alhora, la regidora d’Infància, Joventut i Persones Majors de l’Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega, ha agraït “la predisposició del sector bancari a l’hora d’introduir les millores sol·licitades” i ha instat el sector a “seguir millorant la inclusió financera de la gent gran”. La trobada ha comptat amb la participació de les entitats bancàries de BBVA, Banc Sabadell i Caixabank, que es mostren obertes a estudiar o introduir les millores plantejades des del col·lectiu de gent gran del Bages a partir del diàleg iniciat a finals de l’any passat.